7 Mart 2012 Çarşamba

Köy Okulu için Kütüphane Projesi


Bu yazıyı tesadüfen gezerken buldum.Önde gelen Bloggerlardan değilim fakat paylaşmadan duramadım.


Köy Okulu için Kütüphane Projesi


"Merhabalar,
Ben Kitapkolik.Net isimli kitap blogunun sahibiyim. Aynı zamanda köy okulunda sınıf öğretmeniyim. Hatay'ın Reyhanlı ilçesinin tarımla uğraşan bir okulunda çalışıyorum. Okulumuzda kütüphane yok. Malum köy okulu olduğu için de imkanlar kısıtlı. Öğrenciler desen onların giyecek doğru düzgün kıyafetleri bile yok. Kütüphane kurmak için onlardan para toplamak havanda su dövmeye benzer. Eee kütüphane de şart öğrenciler için.5-10 tane kitabı tekrar tekrar öğrencilere dağıtınca öğrencilerde kitap okuma zevki denen şey kalmıyor. Bu yüzden kütüphane kurmaya karar verdik. Bunun için de sosyal medyayı kullanmanın mantıklı olacağını okuldaki mini toplantımızda belirttim. Görev dağılımı yaptık. Kimi arkadaşlarım kapı kapı dolaşarak kitapçılardan vs kitap toplayacak... Ben de internetten kitap toplama işini üstlendim. Bu işin altından 200 tekil ziyaretçisi olan Kitapkolik.Net adlı sitemle çıkamam. Bu yüzden önde gelen blogculardan yardım istiyorum. Sitenizde kitap toplama kampanyamızla ilgili bilgiler vererek daha geniş kitleye hitap etmemizi sağlarsanız çok memnun olurum gerçekten. Böyle bir sosyal projeye destek olacağınızı düşünerek şimdiden teşekkürlerimi iletiyorum...."

Projeyle ilgili detaylı bilgi için: http://www.kitapkolik.net/koy-okulu-icin-kutuphane-projesi 

Okul Bilgileri:
HATAY’ın Reyhanlı ilçesine bağlı Karasüleymanlı Uzunköy İlköğretim Okulu

Kargo Adresimiz
Karasüleymanlı Uzunköy İlköğretim Okulu, Reyhanlı/HATAY

Not: Okulumuz köy okulu olduğundan dolayı bazı kargo firmaları tarafından sorun-gecikme olabilir. Bu yüzden kitapları kargoya verdikten sonra kargo firmasını-kargo bilgilerinimahmutadin@hotmail.com mail adresine yollarsanız daha iyi olur. Böylece kargonun takibini daha iyi yapabiliriz.

Kütüphanemizi oluşturduktan sonra resimler-videolar çekilip sizlere sunulacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder